Min dag

Okej ska berätta lite om vad jag gjort. Först vaknade jag klockan 9 (jag början 09:00!!!!) Jag sprang upp ur sängen tog på mig närmsta kläderna, satt upp mitt hår och cyklade iväg. Tog mig 7 minuter! Jag var faktiskt snabb, tycker i alla fall jag.
Sen så Skulle vi kolla på någon konsert från en skola, inte världens bästa. Sen hade jag inga idrotts kläder så där missa jag en lektion till. Sen hade vi "läs-halv-timme" och jag sprang ner och lånade fjärde twilight boken - så länge vi båda andas. Sista boken - sen vet jag fan inte vad jag ska göra på kvällarna.
Sen stack jag till konfirmation saken och dryga där till klockan 5. Sen har jag inte gjort något kul nej, nej.
VAMPIRE!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0