Bra och dåligt

  • STÄDAT; Ja! Jag har faktiskt städat helt på mitt rum, tom bäddat!
  • BRA HÅR; Jag tar hand om mitt hår, inget plattande löshår eller ngt, bara duscha och sätta upp fram till jul, lite då och då kanske men inte alls som förr iallfall!
  • HISTORIA; VG+ fick jag i historia provet på jaa!
  • SPANSKA; Spanska, prov, öhh, fick IG och får göra omprov nu. Jaja får väll plugga då.
  • FULT HÅR; Eftersom att jag inte ska göra något får jag se ut som någon jävla luffare...
  • BIO; ÅÅHH JAG DÖDA DEM! MAN KAN FAN INTE SÄTTA 15ÅRSGRÄNS PÅ TWILIGHT!!?? JÄVLA SAKER. Så sur jag blir... och nej man kan inte "gå in iallfall" Man måste ha legg för att komma in om man är i gränsfall, och jag är 150cm och ser ut som 9 så det lär inte gå.
  • OST; Vår ost är slut, + skinkan + mjölk + mosen + ALLT
SÅ SUR JAG BLIR DDD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0