Hemma

Nu är jag hemma från skolan.

Härligt, det första man får veta när man kommer till skolan är att jag ska ta en spruta, mot SI då. Som tur är jag inte sprut rädd i alla fall. Annars gick dagen snabbt, hade Svenska som gick drygt. Efter det gick det helt soft. Det börja med att vi egentligen skulle ha läsförhör på Biologin. Men eftersom att ingen kunde det så fick vi göra det nästa vecka och se på film istället! När den lektionen var slut fick vi vars en påse ögonblink (oboy typ) av Carina. Vad har hänt med skolan? Vilket fall som helst gillar jag det! Sen hade vi musik - fast det var teori så det var inte jätte kul. Men vi flumma igenom det i alla fall haha.

Nu kom pappa så ska iväg och beställa linser, ÄNTLIGEN kan jag få se något på lektionerna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0