FEJK!

Alla som har gosupermodel.se eler vad det nu hette, Där finns en som heter parawhore, Hon FEJKAR folk, Först var fejka hon en sen sa hon

"Ja.
hej 
Det är inte jag på bilderna.
Det är min syster som flyttat till london.
>.<
Ja,jag vet.
Ni ska få se vem jag är :D
det är jag och min kompis. ( JAG OCH ASTID )
Det är jag som har ljust hår. ( JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG )
Min kompis har orange hår eller aa rött. ( ASTRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID )
Hon heter .Japanese. här på Gsm. ( OFTA? )
Så här är en video med mig och Astrid :DD ( JAG OCH ASSES VIDEO! )
Jag heter Lina IRL. ( det gör du kanske, men inte jag så HUH! )
japp.
Såatteh. Så är det*
nu vet ni det om mig. ( om vem sa du? )
<3
Hejdå.Ps kolla in min awesome Design :DD"
Sen fråga någon om hno hade bdb hon bara nej för ett år sen typ.
Sen astrdi sa min bdb hon bah
"AHAHAHAH dui är ju fejk!


http://Replaylife.bilddagboken.se/p/show.html?id=&directlink=1
hahahahhhaha SKRATTA ÅT DITT LIV & SKRATTA NÄR DINA FÖRÄLDRAR FÅR BETALA FETING BÖTER


Vafán är detta?
Mobba mig inte.
Jag mår illa nog."
OFTA, HAHAHA VISA FÅR MIG ATT UNDRA LIXOM WHY? XD

LÄNK TILL FORUM DÄR LITEN SAK INTE VET VAD HON SNACKAR OM

Kommentarer
Postat av: Bästis

HAHA JA DET VAR HELT FAIL! o_o



HAHA MEN DET ÄR FÖR VI ÄR SÅ SNYGGA OCH BARA SÅ BÄST SOM FOLK VILL FEJKA OSS <333333333

2009-11-05 @ 22:31:15
URL: http://crasheddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0