DRYGT

Min blogg är LÅNGT ifrån klar, men vafan, har gjort om den 3 miljoner gånger nu, JOBBIGT. Min förra blogg (elib.blogg.se) Kunde man helt plötsligt inte kommentera på, GAH! Och nu har jag typ slut på idéer så den ser helt fucked up varje gång när jag försöker  göra något. Sen har PS varit segt.se idag. Men jaja.
Imorgon börjar den dödande skolan igen. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE!!!! Skolan är onödig. Jag kommer dö, behöva klä på sig och fixa sig på morgonen och allt D: Sen har vi massa prov nu oxå! ÅH! Aja...
Nu ska jag i alla fall läsa, för jag blir bara helt irriterad av att sitta här när allt går översegt. DRYGT... Nu har jag väntat 5 minuter på att få ladda upp en bild... Så äntligen.
Gonatt ♥ - Seriöst, det tog mer än 10 minuter att skriva inlägget på grund av seghet D:

Min älskade bok jag läser mhm!

Kommentarer
Postat av: Bästis

SKOLAN ÄR VERKligEN ONÖDIG ;_;

JAG PALLAR DEN VERKLIGEN INTE JAG KOMMER VERKLIGEN DÖ! ;___;

JAG SAKNAR BÄSTIS ;__;<333333333

2009-11-01 @ 22:25:13
URL: http://crasheddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0